Gå under
S4 A15: Michael får läkarvård från ett oväntat håll och Charles Westmoreland återvänder för att hjälpa till att avslöja Scyllas verkliga betydelse. Samtidigt skyndar Lincoln och Sucre för att stoppa Gretchen innan Scylla förloras för alltid.