Genvägen
S1 A1: Vic McQueen, en ung arbetarklasstjej i New England, upptäcker sina övernaturliga krafter när den odödlige Charlie Manx använder sina krafter för att locka in ett barn i sin mystiska Rolls-Royce Wraith -38.