Ghost Is Dead
Människor från Ghosts organisation dör som flugor, och för varje dödfall blir läget allt mer desperat för Ghost och Tommy. Men hotet från Angela att utreda Jamie och Kanans önskan att döda honom kan visa sig vara nog så dödliga.