Ghost och Tommy svarar på de anonyma attackerna på drogsbranschen. Ghosts fru Tasha klagar över hans nya klubbkarriär; Ghost återupptar sitt förhållande med Angela; och Angelas arbete som en amerikansk advokat får henne att förfölja Ghosts distributör Lobos - med varken Ghost eller Angela vet sanningen om varandra.
Hennes oro över Ghosts attityd fördjupas;Tasha stör klubbarna; Ghost och Angela förföljer deras affär. Ghost tillrättavisar Tommy för att dejta en anställd Holly och Ghost och Tommy är överens om att gängledaren Ruiz är står bakom attackerna.
Tommy gör fred med Ruiz medan Angela har medlem i Ruizs gäng; Ghost glömmer Tashas födelsedag; Tommys förhållande till Holly fördjupas; Angela har en familjenödsituation; Ghost och Angela möter verkligheten i deras affär och Ghosts förare Shawn talar för flörtigt medTasha.