Power Detta är verkligt
S1, A3: Ghost och Tommy svarar på de anonyma attackerna på drogsbranschen. Ghosts fru Tasha klagar över hans nya klubbkarriär; Ghost återupptar sitt förhållande med Angela; och Angelas arbete som en amerikansk advokat får henne att förfölja Ghosts distributör Lobos - med varken Ghost eller Angela vet sanningen om varandra.