Snowfall
Gatuentreprenören i South Central, Franklin Saint, ger sig in i kokainbranschen. Den missnöjde CIA-agenten Teddy McDonald samarbetar med en soldat från Contras. Luchador-brottaren Gustavo "El Oso" Zapata tar sig in i en mexikansk kartellfamilj.
Franklin tar hjälp för att få tillbaka sin stulna egendom. Under en vapenaffär får Teddy en okänd besökare. Gustavo, Lucia och Pedro letar efter en syndabock.
Franklin och Leon tar itu med tjuven. Teddy vidtar extrema åtgärder för att skydda CIA. Lucia och Gustavo stärker sina band under efterdyningarna av föregående natt.
Franklins velande ställer till problem på Jeromes grillfest. Teddy och Alejandro blir strandsatta. Lucias familj granskar Gustavo.
Franklin vänder sig till Jerome för att få råd, vilket leder till ett oväntat möte. Teddy funderar på att ge sin familj ett annat liv. Gustavo och Lucia tar hjälp av affärspartners från Gustavos förflutna.