BMF
Verklighetsinspirerat drama om bröderna Big Meech och Terry Flenory, grundare av den inflytelserika amerikanska knarkligan Black Mafia Family som senare också tog klivet in i musikbranschen. Serien är exekutivt producerad av Curtis "50 Cent" Jackson.
Meech och Terry lanserar en ny operation när de inser att de kan använda en food truck som täckmantel för att sälja droger till fabriksarbetare. Samtidigt delar Lopez med sig av filer som avslöjar vem som dödade Jay-Mo.
Meech och Terry löser upp 50 Boyz och upprättar ett nytt system för att få sålt sina droger och håva in pengarna utan onödiga mellanhänder. Samtidigt avslöjas den hemliga relationen mellan Kato och B-Mickie.