Power Book IV: Force
Tommy Egan klipper alla band och lägger allt i New York bakom sig för alltid när han kommer till Chicago och siktar in sig på att bli den störste knarkhandlaren den Andra Staden någonsin sett.
En kort stubin och ett långt minne
På sin resa till LA stannar Tommy till i Chicago för att visa aktning för en bortgången närstående, men det slutar med att han skapar sig fiender i Windy City.