Power Book IV: Force Goddamn Hills kung
S1, A2: När torpederna dyker upp igen för att utkräva hämnd, tvingas Tommy och hans lokala affärskompanjon att slutföra ett krävande uppdrag genom hela Chicago på 24 timmar.