Go For The Gold…Sequin
S19 A5: Ikonerna Tara Lipinski och Johnny Weir stjäl rampljuset i den här utmaningen. Denna karismatiska duo kom till Project Runway av en anledning - de behöver en look för de olympiska vinterspelen 2022.