Halloween
S2 A6: Claire älskar Halloween och förbereder sig för att ge Dunphy-hushållet en skrämmande omvandling inför bus eller godiset. Hon ger varje familjemedlem en roll, men inget går rätt... Cameron kan inte glömma ett traumatiskt barndomsminne och hatar högtiden, Mitchell har en hemsk dag på jobbet och Gloria beter sig underligt när Jay och Manny retar henne för hennes dialekt.