Harvester Ants
S1 A6: Nicholas har en mycket märklig vecka. Genevieve lovar Matilda att hon inte ska ställa till med något bråk, men hamnar ändå på rektorns kontor. Matilda vill ha svar, men Nicholas har svårt att ge några.