High Anxiety
S3 A9: Under veckorna efter en tragisk förlust försöker Libby att dölja sina känslor genom att para Paul med en vän. Masters fortsätter sitt surrogatprogram, nu under Johnsons kritiska blick, där Lester är frivillig som deras första manliga surrogat.