S2 A9: Greene blir misstänksam när hans fru och dotter hamnar i en bilolycka med Jennifers manlige kollega. Hathaway försöker att hjälpa en schizofren arkitekt och Lewis tvingas välja mellan Susie och sin karriär. Carter och Benton finner stöd hos Vucelich.