If You Got It, Haunt It
S19 A3: Det är Halloween och designerna skickas till en hemsökt herrgård för att hitta inspiration till sin utmaning. De har två dagar på sig att skapa en otroligt chic klänning till skådespelerskan Taraji P. Henson.