Ikaria
S1 A2: På Ikaria, en av Greklands skärgårds mest isolerade öar, blir man i snitt 10 år äldre än i övriga Europa. Niklas träffar vinodlare och bifarmare, och ser hur aktivitet och det sociala påverkar.