Jennifer Esposito, Whitney Port, Kris Jenner
S2 A2: Unge mediet Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Jennifer Esposito, Whitney Port, Kris Jenner och Khloe Kardashian att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.