Hollywood Medium With Tyler Henry
Jamie Pressly, Bella Thorne, Nene Leaks & John Salley
Jaime Pressly, Bella Thorne, NeNe Leakes och John Salley får kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.
Tyler ger detaljerade meddelanden till Ross Mathews från hans avlidna far. Jodie Sweetin får ett godkännande av sin bortgångna mormor. Margret Cho får ett oväntat besök från andra sidan av en komedilegend. Jillian Rose Reed blir förstummad.
Tyler skapar en tårfylld koppling mellan Amber Rose och hennes mor. Heather och Terry Dubrow får ett meddelande från Terrys rockstjärne-bror som dog av en överdos.
Tyler har ett livsförändrande meddelande till Joey, Matthew och Andrew Lawrence från deras bortgångna mormor. Tyler får kontakt med Loni Loves avlidna nära och kära.