I rollerna Snooki, Monica Potter, Tom Arnold
S1, A2: Nicole Snooki Polizzi har en känslomässig kontakt med sin älskade, avlidne farbror. Tyler levererar ett livsförändrande meddelande till Monica Potter från hennes bortgångne far. Tom Arnold når en lösning och avslut.