Terry Bradshaw
Along with his wife, Tammy, football and broadcasting legend Terry Bradshaw calls upon Kim to gain clarity on the paranormal activity occurring on their Oklahoma ranch; at their horse stable, Kim witnesses just how powerful the spirits actually are.