Ghosts Of Devil's Perch
Blood Feud
Paranormalutredarna Dave, Cindy och K.D. kommer till Butte i Montana för att utrota ett ont väsen. De blir inblandade i en spökfejd i en Gilded Age-herrgård.
Dave, Cindy och K.D. undersöker en historisk herrgård efter rapporter om en spöklik inkräktare. De avslöjar en mordhistoria och hotas av anderöster.
Buttes Dumas bordell är känd för sina spöken, men hemsökelserna har nu blivit aggressiva. För att hitta svar undersöker Dave, Cindy och K.D detta mörka väsen.