Kindred Spirits
Cabin In The Woods
Ett aggressivt spöke river någon och förstör saker i en stuga. Amy och Adam beger sig långt ut i skogen i Pennsylvania för att söka svar åt familjen.
Shoebox Murder
En fientlig ande attackerar en husägare och har sönder saker. Ett chockerande genombrott gör att utredarna riktar in sig på ett ökänt olöst mord.
En familj vägrar att gå ner i källaren efter ett brutalt mord. Amy och Adam tar med sig avancerad paranormal utrustning och fångar chockerande bevis på film.
En rädd husägare ber Amy och Adam att ta reda på vad det är som hemsöker hennes hem. Kan aktiviteten ha att göra med att den tidigare ägaren tog livet av sig?
Ett skuggväsen terroriserar en liten pojke och hans mamma i deras hem. Fallet tar en mörk vändning när spöket inte är den som Amy och Adam förväntade sig.