Ghost Asylum
Old War Memorial
Gänget beger sig till "Old War Memorial Hospital" i Kentucky. Där tror invånarna att en före detta läkare som blev galen har kommit tillbaka.
Kuhn State Hospital
Gänget beger sig söderut till Mississippi för att undersöka "Kuhn State Hospital". Vårdhemmet är så stort att gänget måste tänka utanför ramarna.
Spökjägarna från Tennessee beger sig till "Hayswood Infirmary" i Maysville, Kentucky. Där vårdades veteraner som led av krigsneuros.
Gänget reser till Oklahoma City för att undersöka St Vincents mentalsjukhus. Sjukhuset omges av en mörk energi på grund av sin skräckfyllda historia.
De hängivna spökjägarna från Tennessee beger sig till Missouri för att undersöka en hemsökt och övergiven vårdanstalt.
Spökjägarna från Tennessee beger sig till North Carolina för att utforska "Old Cannon Memorial". Mentalsjukhuset lockar till sig folk och gör att de blir vansinniga.