Portals To Hell
Jack Osbourne och Katrina Weidman beger sig till McConnelsville i Ohio. De granskar en majestätisk gammal teater som enligt ryktet hemsöks av en rad kusliga andar.
The Alaskan Hotel
Jack Osbourne och Katrina Weidman beger sig till Juneau i Alaska där de genomför den första utredningen någonsin på ett hotell som har kopplingar till demonisk aktivitet.
Jack Osbourne och Katrina Weidman beger sig till Wilder i Kentucky för att besöka en bar som många ser som den allra mest hemsökta platsen på jorden.
Jack Osbourne och Katrina Weidman beger sig till Philadelphia för att få unik tillgång till ett av de äldsta fängelserna i USA som kan vara hemsökt.
Jack Osbourne och Katrina Weidman beger sig till Pennsylvania för att undersöka ett gods från 1800-talet där det enligt ryktet kryllar av paranormal aktivitet.
Jack och Katrina beger sig till Weston i West Virginia. De utreder ett ökänt hemsökt sjukhus som har en mörk 130 år lång historia.