Paranormal Lockdown UK
Shepton Mallet Prison
Nick och Katrina tillbringar tre dygn instängda på en av de mest ökända platserna i Storbritannien - Shepton Mallet Prison. De utforskar andarna som sitter inburade på fängelset.
Drakelow Tunnels
Nick och Katrina ger sig ner i det omfattande militärkomplexet Drakelow Tunnels. De utforskar berättelserna om skuggfigurer och mörka väsen som lurar under jorden.
Kraftfulla andar sägs hemsöka Royal Oak Pub och den historiska platsens ägare. Nick och Katrina försöker ta reda på varför andarna inte kan vila i frid.
Nick och Katrina utforskar påståenden om spökaktivitet och ekon från det en gång i tiden lyxiga Abandoned Park Hotels förflutna för att hjälpa ägaren.
En familj som drabbats av flera årtiondens hemsökelser ber Nick och Katrina om hjälp. Men under utredningens gång upptäcker de att aktiviteten kan komma från en oväntad källa.