Paranormal Lockdown UK The Abandoned Park Hotel
S1, A4: Nick och Katrina utforskar påståenden om spökaktivitet och ekon från det en gång i tiden lyxiga Abandoned Park Hotels förflutna för att hjälpa ägaren.