Help! My House Is Haunted
Devil In Disguise
I Peterborough släpar ett ondskefullt väsen Kevin ur sängen och lämnar honom med smärtsamma rivsår. Teamet genomför en intensiv undersökning för att avslöja demonen.
Skrämmande rapporter om paranormal aktivitet har kommit från hotellet The Old Vicarage. Kommer teamet att kunna identifiera andarna på hotellet, som har 800 år på nacken?
En jordbävning orsakar paranormal aktivitet som gör Gillian för rädd för att sova i sitt eget sovrum. Teamet kämpar för att avslöja de väsen som ligger bakom hemsökelserna.
Renoveringsarbete har rört upp skrämmande paranormal aktivitet på Sarahs viktorianska terrass i Neath i Wales. Vad kommer teamet att upptäcka under sin utredning?
Poltergeist-fenomen terroriserar Julie och Bills hem. Kan det vara Julies clownsamling, eller har det närliggande skeppsvraket spolat upp mer än bara timmer?