Spooked Scotland
Amerikanska mediet Chris Fleming och skotska Gail Porter leder ett paranormalt expertteam som ska undersöka skrämmande brott, övernaturliga iakttagelser och ruskiga historier på Skottlands mest hemsökta ikoniska platser.
Teamet står inför sin tuffaste utmaning hittills när andarna blir lite för fysiska i ett gammalt fängelse.
Teamet försöker få kontakt med de plågade själarna från en av de värsta häxjakterna i Europas historia.