Help! My House Is Haunted Spirits Of The Shipwreck
S4, A6: Poltergeist-fenomen terroriserar Julie och Bills hem. Kan det vara Julies clownsamling, eller har det närliggande skeppsvraket spolat upp mer än bara timmer?