Paranormal Lockdown UK Drakelow Tunnels
S1, A2: Nick och Katrina ger sig ner i det omfattande militärkomplexet Drakelow Tunnels. De utforskar berättelserna om skuggfigurer och mörka väsen som lurar under jorden.