The Holzer Files
Experterna befinner sig på Peck House i Rye i New York. De öppnar Hans Holzers journal på nytt för att försöka ta reda på om de plågade andarna här har flyttat vidare eller inte.
Teamet tar på nytt upp Hans Holzers utredning om Morris-Jumel Mansion i New York. Flera rapporter vittnar om en skuggfigur som lurar i det historiska hemmet.
Teamet beger sig till San Diego för att besöka Whaley House, det som Hans Holzer ansåg vara USA:s mest hemsökta hus. Undersökningen tyder på att det finns en mörk ande på platsen.
Teamet undersöker ett av Hans Holzers mest tragiska fall. Det teamet upptäcker är skrämmande likt det som Holzer rapporterade om för 50 år sedan.