The Holzer Files A Grave Revenge
S1, A3: Teamet beger sig till San Diego för att besöka Whaley House, det som Hans Holzer ansåg vara USA:s mest hemsökta hus. Undersökningen tyder på att det finns en mörk ande på platsen.