Very Cavallari
Amerikansk realityserie om Laguna Beach-stjärnan och entreprenören Kristin Cavallari. Serien följer Kristin när hon skapar sig ett helt nytt liv i Nashville, Tennessee, där hon jobbar hårt för att expandera sitt eget designmärke Uncommon James.
I’m CEO, Bitch
Seriestart. Sju år har gått sedan The Hills, och Kristin är gift med den före detta NFL-kvartsbacken Jay Cutler. De bor i Nashville med sina tre barn, och hon ska öppna en butik för sina smycken. Det tär på äktenskapet att driva företaget hemifrån.
Jay fortsätter att övertala Kristin att flytta ut på landet, medan hon oroar sig för att passa in en flytt i sitt redan hektiska schema. Shannon lägger äntligen dramat med både Gurney och Brittainy bakom sig, men möts då av en arg Reagan.
Kristin reser till Los Angeles för att vara en av programvärdarna för E! Live on the Red Carpet på Oscarsgalan, och lämnar Jay kvar att hålla koll på tjejerna på kontoret. En medlem av UJ-familjen får ett överraskande svar på ett graviditetstest.