Rob & Chyna
De började att dejta år 2016 och väntar här ett gemensamt barn. I denna realityserie får vi följa det kända kärleksparet Rob och Chyna i deras vardag samtidigt som de förbereder sig för att välkomna ännu en efterlängtad medlem i familjen Kardashian.
Rob’ing the Cradle
Med Scotts hjälp försöker Rob ta itu med sin osäkerhet, och Chyna börjar i Cannes tveka över hur hon agerat.
Rob måste klara av livet i rampljuset när han och Chyna går på Khloes födelsedagsfest, och när de ska träffa Chynas familj. Chyna tar med Rob till strippklubben där hon inledde sin karriär.
Rob börjar känna att han är på rätt väg i livet, men får inte stöd av Chyna. Då raderar Rob sina sociala medier och blockerar Chyna på sin mobil.
Familjen Kardashian ligger på, och till sist går Rob motvilligt med på att gå i terapi. Chyna gör ett faderskapstest för det ofödda barnet.