Rob & Chyna Bonding and Bondage
S1, A4: Efter åratal utan kontakt försöker Rob ta upp tråden med gamla vänner igen, med Scotts hjälp. Chyna och Rob stärker sin relation genom att "dejta", vilket bland annat innebär en kinky hemmakväll.