Teen Mom 2
Kailyn behöver låna pengar av Jo för att betala för skolan och Chelsea vill att Adam ska flytta in så att Aybree får en normal familj. Jennelle går ut och festar med sin nya kille medan Leah och Corey börjar leta efter eget boende.
Jennelle listar ut hur hos ska betala för skolan, och det blir tufft för Corey och Leah när hon stannar hemma med tvillingarna på heltid. Chelsea berättar inte för sin pappa att Adam flyttat in. Kailyn börjar skolan.