The Lawrence Brothers, Candis Cayne & Loni Love
S1, A6: Tyler har ett livsförändrande meddelande till Joey, Matthew och Andrew Lawrence från deras bortgångna mormor. Tyler får kontakt med Loni Loves avlidna nära och kära.