Jinxed / Officer Mikey
I det här avsnittet i två delar kan Gus inte prata efter att ha blivit förtrollad av Ashleys. Han kan bara tala igen om nån säger hans namn, vilket Ashleys försöker förhindra. Mikey vill bli skolpolis och gänget behöver hjälp utifrån.