Rasten
I det här avsnittet i två delar kan Gus inte prata efter att ha blivit förtrollad av Ashleys. Han kan bara tala igen om nån säger hans namn, vilket Ashleys försöker förhindra. Mikey vill bli skolpolis och gänget behöver hjälp utifrån.
I det här avsnittet i två delar avslöjar Randall att Spinellis förnamn är Ashley, och att hon har tvingats att tillhöra familjen Ashley. Miss Finster är förtjust i vaktmästaren Hank och börjar dejta honom. Distraktionen påverkar hur de sköter sina jobb och skapar oro på skolgården.