S1 A2: Susan och Mary skapar Alkemi 5000, en apparat som förvandlar saker till guld. Mamma och pappa kräver att den ska förstöras. Johnny är dålig på baseboll och Sissy och Bymper driver med honom, så han ber sina systrar om hjälp. De ger honom en Magno-laserspårningsprojektil så att han kan göra home run varenda gång.