Johnny Test
Susan och Mary skapar Alkemi 5000, en apparat som förvandlar saker till guld. Mamma och pappa kräver att den ska förstöras. Johnny är dålig på baseboll och Sissy och Bymper driver med honom, så han ber sina systrar om hjälp. De ger honom en Magno-laserspårningsprojektil så att han kan göra home run varenda gång.
Familjen är på stranden. Flickorna försöker attrahera Gil, Johnny och Dukey mutar flickorna att ge dem gälar så att de kan andas under vatten. /Det visar sig att skolans sociala hierarki bygger på vilken ryggsäck man har, och Johnny befinner sig längst ned. Därför ”lånar” han den fantastiska turboryggsäck som flickorna presenterar på universitetet...
Johnny kan inte stava till ”gå”, och vill att hans systrar ska göra honom smartare. /Johnny tycker det är orättvist att Susan och Mary får ledigt från skolan för att följa med mamma till jobbet, så han och Dukey smiter in i det Aeronautiska robotlabbet och träffar flickorna.