S4 A1: Alicia blir offensiv när Zach blir måltavla för en överambitiös polis. Samtidigt bestämmer sig Kalinda för att stå på sig istället för att fortsätta gömma sig när hennes försvunna make letat upp henne i avslutningen på den förra säsongen, och Diane och Will dyker in i firmans ekonomiska problem i den fjärde säsongens premiäravsnitt.