Kära Caroline
S2 A19: Medan Kellerman förbereder ett lönnmord är Michael fast besluten att konfrontera presidenten och avslöja hennes hemligheter. Mahone spelar ett spänt spel med Sara. T-Bags förlorade bagage kan visa sig vara ett fall för Bellick och Sucre. C-Notes drastiska handlingar gör att han tappar kontrollen.