Kenya Moore, Wendi McLendon-Covey, Macklemore
S4 A3: Kenya Moore shares memories when Tyler connects with her grandmother; details about the death of actress Wendi McLendon-Covey's uncle are revealed; Tyler travels to Seattle where music artist Macklemore hears messages from a dearly departed.