Kishi Kaisei
S1 A2: Gangsterbossen Tozawa rör sig i gränslandet mellan olika revir och rivalerna Chihara-Kai har skulder att inkassera. Samantha skyddar en annan värdinna, och Jake bevittnar en konfrontation som förändrar allt.