Kl 15.00
S7 A8: Medan landet vacklar efter terrorattackerna och ställs inför stegrande globala konsekvenser, vägrar administrationen att underkasta sig och fortsätter att fördöma Juma-regimen. Medan Jack Bauer och teamet beger sig till Vita huset för ett avgörande möte med president Taylor, höjer Dubaku insatserna när han hotar presidentfamiljen.