Kl 21.00
S7 A14: Dagen försämras när en konspiration får nyckelaktörer att agera och det politiska spelet trappas upp inom administrationen. Agent Renee Walker erhåller viktiga upplysningar och Jack Bauer når framgångar efter ett överraskande möte. Under tiden handskas Janis Gold och Larry Moss med Morris O’Brian när pressen förhöjs.