Knyta ihop säcken
S5 A19: När Alicia besöker den långvariga klienten Colin Sweeney, hamnar hon ofrivilligt i rollen som vittne när en kropp upptäcks i Sweeneys hem. Samtidigt stiger Eli in när en olycklig bild av Zach hotar att bli en PR-mardröm för Peter.