Kör på grönt
S1 A1: Premiär. Jeff Pickles bestämmer sig för att det är dags att prata om döden på "Mr Pickles dockstund". Men hans producent Seb tycker att figuren mr Pickles och personen Jeff Pickles bör hållas isär.