Kidding
Jeff tar itu med ett one-night stand. Jill är misstänksam mot Jeff och konfronterar honom.
Jeff bestämmer sig för att kliva ur sin trygghetszon. Seb försöker övertyga Jeff om att förändra "Dockstunden", bland annat med konståkningsshowen "Pickles On Ice" med Tara Lipinski.